Sofeij

"Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar." -Nalle Puh

Söndag

Publicerad 2012-03-04 13:12:19 i Allmänt,

Jahop, då sitter man på jobbet igen :)
Gick upp vid halv sju imorse så runt sju stod jag och baka rågbullar, kände mig lite duktig faktiskt :)
Har hunnit med en hel del idag så de känns bra.

Va ju på kalas för Anton igår, hade köpt ett par jeans som iaf blev omtyckta, mina troll va lite trötta så vi va inte kvar jättelänge.
satt o kolla på melodifestivalen igår och jag kan itne fatta att Flinck gick vidare till final?? HAde hellre sett att Sean Banan gick vidare.. suck!

så äre..
Annars händer väl inte så mkt.. blir jobb mån-, tis- & torsdag kväll. Ska även jobba på lördag, blir heeela dagen då..

"Det är omöjligt att älska och vara förnuftig på samma gång."
-Francis Bacon

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela