Sofeij

"Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar." -Nalle Puh

Tisdag

Publicerad 2012-12-18 09:59:52 i Allmänt,

Lämnade barnen på dagis för typ en timme sen, och nu ligger jag bara i sängen och slöar.
Men ska snart ta och äta lite frukost.

I helgen har de varit fullt upp.
Vi kan börja me torsdagen, då åkte jag och Jessica upp till Danderyd och sov på hotell en natt.
På fredagsmorgonen började en hel dags utbildning om arbetsmiljö vilket jag tyckte var riktigt intressant :)

Vi åkte tåg hem runt halv sju på kvällen och va nere i viken runt halv tio. Jag somnade gott kan ja lova :)

I lördags var de jobb på förmiddagen och sen ut till mamma hela eftermiddagen.
Sen i söndags var de kören hela dagen med julkonsert på kvällen.

Så nu är de skönt att de är lugnt den här veckan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela