Sofeij

"Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar." -Nalle Puh

Snart slut

Publicerad 2012-12-29 15:13:25 i

Ja, snart är året slut och jag har beslutsångest om nyårsafton.
igår var jag helt säker  på att jag skulle stanna hemma men efter att ah pratat me en så vet jag inte längre..
känner mig lite anti allt just nu och jag vet inte redigt varför, är väl nere i en svacka eller nått..
känns som att allt står still och inget händer men så är de ju ibland..
Har inget inplanerat att se fram emot heller riktigt men men..
 
Tror de är rätt mkt som spökar i huvet men orkar inte erdigt ta tag i allt och reda ut de just nu..
 
Ikväll blire nog lugnt, kanske åka till Jacob men vi får se.. äe inget helt bestämt än..
 
ska iaf städa när ja kommer hem vet ja. mindre roligt men men..
Hoppas alla har en bra helg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela