Sofeij

"Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar." -Nalle Puh

Förr..

Publicerad 2012-12-20 08:01:17 i Dikter,

Jag brukade bli glad när jag träffade dig, det blir jag fortfarande.
Jag brukade le fånigt när jag fick sms av dig, nu finns de inte så mycket att le åt.
Förr brukade du ringa bara för att prata med mig, nu ringer du nästan aldrig.
Det brukade pirra i magen när du kramade mig, pirret finns fortfarande kvar.
Jag brukade ringa dig när jag behövde nån att prata med, det händer aldrig längre.
Förr var jag något mer för dig, nu är jag knappt en vän.
Jag var kär i dig, jag tycker fortfarande om dig.
Förr fanns det ett hopp, nu känns det totalt hopplöst.
Jag brukade sakna dig, det har inte förändrats..
Men allt annat mellan oss har förändrats.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela