Sofeij

"Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar." -Nalle Puh

Söndag

Publicerad 2012-08-12 19:45:08 i Allmänt,

Ligger i sängen och slöar. Om en timme är de dags att åka och jobba. Trött ikväll men de går.
Imorn ska ja till Norrköping, blir att hälsa på tandläkaren och hoppas på att jag hinner träffa min söta Josefin :D

Sen är de möte vid två på jobbet, hämta barn vid fyra, sen hem och fixa mat och greja och efter trollen sover imorn lär jag vara heeeelt slut tror ja :P

Jaja, helgen har iallafall varit lugn. Följde me mamma och pappa igår och åkte några varv runt viken med cadillacen och sen åt vi på Hamnkrogen, väldigt trevligt.

Idag ha ja mätt upp att min runda jag brukar gå är på ca 5,5 km så de känns rätt najjz :)

Nu ska ja ta och äta lite, blir nog att steka upp kantarellerna jag fick av mamma, mums ;)

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela