Sofeij

"Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar." -Nalle Puh

Onsdag

Publicerad 2012-08-24 22:10:45 i Allmänt,

Jobbade till halv fyra idag, handlade, hämtade barn och sen kom Patrik vid halv fem :)
Gjorde våfflor till mat och sen blev de kaffe, bullar och kakor.
En riktigt trevlig kväll, får väl försöka ses lite oftare än förut :P
Kan ju inte va så svårt med tanke på att senast var för några år sen :p haha.

Efter Patrik åkt hem så färgade jag håret (igen) och kollade på film.
Den tog aldeles nyss slut så jag ska göra mig iordning för sängen snart.

Blev lite halvirriterad över en grej ikväll men ja, de går väl över.
Förstår mig inte på vissa människor, så är det bara!

Nattinatt alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela