Sofeij

"Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar." -Nalle Puh

trött, seg o irriterad på allt..

Publicerad 2011-05-20 10:29:31 i Allmänt,

har sovit skitdåligt inatt med barn som vaknat tusen ggr om känns det som..
Jag e skittrött, seg o allmänt irrierad på allt just nu känns de som..
O så ghar ja världens tröttaste Niklas som inte gör mitt liv bättre för tillfället..
Så idag är ingen bra dag alls! den kommer bli väääääldigt lång..
Ska även iväg till Gunnar o hämta Johan, så då blie att åka bil rätt lång tid.. inte heller så lockande men men, sånt som måste göras..
·
Imorrn ska jag iaf på sexparty hos Anna & Henke i Överum, ska bli så jäääävla skönt att komma iväg o sova borta.
Behöver de verkligen efter den här veckan..
O på söndag ska vi sjunga me kören i Valdemarsvik så de e ju alltid kul :)
~♥~Drömmer mig bort en stund~♥~

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela