Sofeij

"Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar." -Nalle Puh

måndag

Publicerad 2011-01-17 09:42:13 i Allmänt,

Mamma o pappa kom ju upp igår o stanna till kvällen, vi beställde pizza för jag orkade inte laga nån mat :P MEn va iaf en jättetrevlig dag & kväll ♥
Har varit lite halvjobbig natt med Niklas som tyckte de va dags att gå upp vid tre inatt men hans mamma tyckte inte riiiiktigt de men vi va uppe nån timma, sen somna han om iaf vilket var väldigt skönt :)
Han ställer sig rätt upp mitt på golvet nu o bara står :) han e ju sååå söt :D hehe, dröjer väl inte länge nu tills han oxå går omkring... :)
Idag blir de att åka ner till mamma o pappa o stanna tills imorrn. blir oxå en tripp till Överum & Robin o Mattias o hämta min skiva, någon skulle va hemma så de e väl sånt som märks :P hehe.
annars händer nog inget, ska ta o diska innan jag åker hemifrån.
Robin

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela