Sofeij

"Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar." -Nalle Puh

BLÅMÄRKEN!

Publicerad 2011-01-10 22:09:13 i Allmänt,

Jag har massa blåmärken från i lördags (antar jag) som bara ploppat upp typ, har 2 på ena foten, som antagligen kommer från nån som trampade på mig när vi bugga o världens fetaste blåmärke precis under knät, men de roliga är ju att jag inte minns att jag har ramlat lr nåt sånt så jag tycker de e väldigt mystiskt. För så jävla full va ja inte i lördags men jaja, de lär väl förbli ett mysterium...
Imorrn kommer antagligen Jeanette hit oxå, ska bli riktigt roligt :D
ska snart gå o lägga mig tror ja, börjar bli rätt så seg, men sov så gott allesammans :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela