Sofeij

"Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar." -Nalle Puh

zzz zzz zzz..

Publicerad 2011-02-03 14:55:09 i Allmänt,

Natten var allt annat än underbar, de e itne kul att vara magsjuk själv och ta hand om barn som e magsjuka, lr ja iaf Niklas är magsjuk.. Han spydde ner sängen 2 ggr inatt, lagom kul o fixa me de.. fy.. jag får väl va klad att jag hade piggnat till lite och att jag inte hade spytt sen kvällen men guuud så trött jag var, shit.. Niklas vaknade säkert en gång i timman..
Så idag har jag sovit varje stund jag kunnat och ja e fortfarande trött.. Har precis ätit lite macka me Bell och Niklas sover..
O dessutom så ringde Johan nyss o sa att han var påväg hem, vilket är jätteskönt.. kanske man kan få ta de lite lugnt..

Kommentarer

Postat av: carro

Publicerad 2011-02-03 20:39:30

Tråkigt med magsjuka, hoppas ni blir bättre snart!

Postat av: Sofie

Publicerad 2011-02-04 09:24:57

Näe, inget kul alls, fast jag & Bellis e friska men Niklas o Johan har fortfarande skiten...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela