Sofeij

"Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar." -Nalle Puh

torsdag

Publicerad 2011-02-24 12:13:15 i Allmänt,

Jag satt här o läste byggidioternas blogg och hittade ett ord som verkligen passade in på mig när jag kör bil; "biltourettes".. haha ja tyckte de va lite kul.. Jag stör ihjäl mig på folk som iten kan köra normalt o yttrar mindre fina ord men jag måste ju dock tänka mig för när barnen är med för annars ahr jag ju  ett Eko i baksätet.. hehe..

Niklas har sovit bra inatt, bara vaknat en gång så jag borde vara piggare än va ja e men de e väl så att man blir trött när man sover mer än vanligt..
Idag e de lugnt annars, ska bara va hemma o grejja lite, men imorrn blire nog Ikea o köpa en ny barnstol åt Bell, vi har tänkt de lääääänge men inte kommit dit lixom..
Mina gullungar

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela