Sofeij

"Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar." -Nalle Puh

Torsdag

Publicerad 2011-02-17 10:51:20 i Allmänt,

Igårkväll blev de iaf att åka enr till kören, var skönt och komma iväg lite efter några dar med trötta & sjuka barn.. Dom timamarna jag var borta var välbehövliga :)
Idag har jag 2 sjuka & vääääldigt trötta barn och en trött och sjuk sambo.. alla har feber.. så de e lagom roligt men e glad att jag har klarat mig hittills *peppar peppar*
Måste dock åka iväg en sväng sen o köpa present till Anton och Niklas efetrsom vi ska ha kalas på lördag.. Så får väl hoppas sambon klarar sig själv en stund sen.. ;P
Har för övrigt fastnat totalt för en låt oxå, så den går om & om igen här hemma. :P
Hittade texten här

Magnus Weideskog - Lämna Honom

Du försöker hitta skäl att stanna kvar
Han var ju snäll ett tag, hans familj är underbar
Ni har lånat pengar och köpt en lägenhet
Han vet saker om dig som ingen annan vet
Ni har varit tillsammans i mer än 4 år
Ni har vuxit ihop och ni delar samma sår
Så du blundar och låtsas som att du inte ser
Att alla brister som han har bara blir fler

Du ska veta att du är värd så mycket mer
Han ljuger för dig och han sårar sig
Så lämna honom nu
Åh jag vet att det är svårt att vara själv
Men han ger dig inget du vill ha så lämna honom nu

Du kanske funderar på alla minnen som ni har
Du är rädd att han ska gå så du blir ensam kvar
Han är inte samma kille som förut
Jag vet att du vet att det måste få ett slut

Du ska veta att du är värd så mycket mer
Han ljuger för dig och han sårar sig
Så lämna honom nu
Åh jag vet att det är svårt att vara själv
Men han ger dig inget du vill ha så lämna honom nu

Du måste sluta hitta skäl att stanna kvar
Han är inte bra för dig, snälla ge dig av

Du ska veta att du är värd så mycket mer
Han ljuger för dig och han sårar sig
Så lämna honom nu
Åh jag vet att det är svårt att vara själv
Men han ger dig inget du vill ha så lämna honom nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela