Sofeij

"Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar." -Nalle Puh

Söndag o helt slut..

Publicerad 2011-02-20 09:39:13 i Allmänt,

Igår var de kalas för Nikals & Anton, var riktigt trevligt :)
Jag ahde varit duktig o bakat en tårta, dessvärre smakade den inte alltför gott :/ tyckte ltie synd om alla som fick "plåga" i sig den.. hehe.. Men men, hade ju aldrig bakat den förut o nångång måste ju va den första.. hehe- ajja.
Johan e fortfarande dålig, lite bättre, han kan stå upp några stunder.. vet itne va han ahr åkt på för jävla smeta alltså.. jag e så glad att jag ahr klarat mig än så länge *peppar peppar* så jag pussar inte på honom iaf.. hehe.. dumt o riskera nått.. skulle ju itne kunna ta hand om småtrollen om ja fick den där skiten..
Jag ska ta mig an mitt kök idag som ser ut som tredje världskriget.. har inte haft nån  ork när barnen varit sjuka osv.. men idag får de bli ändring!
Ikväll e de buggkursen me.. yeeey! :D
Ska snart pallra mig in i duschen iaf.. hoppas på att Niklas somnar sen så ja kan göra lite utan en unge på höften.. :/
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela