Sofeij

"Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar." -Nalle Puh

De går inte..

Publicerad 2011-02-23 11:10:33 i Allmänt,

Ja åkte o handla i förmioddags vid typ nio, itne ofta de händer.. haha.
Ja kände att jag itne riktigt orkade byta kläder, hade mysbyxor  o tänkte att ja kunde åka i de för de e ju itne så mycket folk ute ändå, men ICKE, precis innan jag skulle ta på mig ytterkläderna så bytte jag till jeans.. Jag kan verkligen inte gå i mysbyxor ute bland folk, tycker de ser lite "slaffsigt" ut..
Iaf så hade ja ju småtrollen med mig, o då blev de iaf lite mer än jag tänkt handla, Isabell tycker ju att man ska köpa massa saker som kakor och festis o sånt.. men blev inget godis lr lekssaker aif så de va ju bra :)
För övrigt så sover Niklas och bell kollar på..... HEFFAKLUMPEN! förstår inte att ungen itne tröttnar..
Isabell: Mamma oxå se heffaklumpen?
Jag: Näe, mamma vill inte se heffaklumpen. mamma ska göra annat..
Funkar oftast, hehe.. men ibland får man snällt sätta sig o kolla..
Jaja, nu ska jag göra "annat" iaf.. hehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela