Sofeij

"Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar." -Nalle Puh

Back to reality..

Publicerad 2011-04-04 07:00:42 i Allmänt,

Jag har verkligen haft en toppenhelg :)
Uppträdandena gick jättebra, tyckte dock att de gick bättre igår än i lördags och de va såhimla kul :) E lite synd att vi bara göra de en helg per år..
Jaja, jag sov iaf hos Jeanette från lrödag till söndag så de blev mkt prat och många skratt ♥ Var skönt att få komma iväg lite även om ja saknade mina småtroll..
·
Johan åker till Sthlm imorrn så vi har iaf hela dan o umgås, blev ju itne så mkt i helgen efetrsom han kom hem på fredagskvällen..
Idag ska ja pallra mig ut i trädgården o sätta ner lite blommor som mamma hade köpt åt mig :) Så de blir lite färg därute iaf :D
·
Ajja, känns som att de e dags att äta lite nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela