Sofeij

"Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar." -Nalle Puh

åka bil själv e frihet :P

Publicerad 2010-09-06 18:49:22 i Allmänt,

Jag tycker verkligen om att åka bil ensam, jag kan lyssna på HUR hög musik jag vill, VILKEN musik jag vill och SJUNGA så mycket jag vill... UTAN att nån gnäller på nått, de e fan frihet för mig iaf :)
En favoritskiva e ju Zackarias o de tycker min sambo e skitdåligt, han kallar dom "Sug på en sparris", väääldigt snällt, lr inte..
Jag och sambon ahr inte reeeeeeeeeeeeedigt samma musiksmak, inte alls faktiskt så de e lite träligt att åka bil med honom ibland... :P



En elak mygga har bitit mig i fingret, kliar som satan.. =/
Jaja, blir att sova hos mamma o pappa iaf och åka hem imorrn..


Blir nog bara tv:n ikväll..
Hoppas ni har en bra kväll :)



Jag ÄLSKAR den här bilden <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela