Sofeij

"Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar." -Nalle Puh

torsdag

Publicerad 2010-10-28 21:33:42 i Allmänt,

Seg men itne vidare trött precis...
Niklas somnade vid typ sju ikväll, Johan runt åtta och Isabell runt halv nio så de e rätt lugnt här..
E  ju inte så värst spännande o sitta uppe själv heller så funderar på att gå o lägga mig, Niklas kommer säkert vakna inom en halvtimma efter jag ahr lagt mig, tycker alltid att han vaknar precis när man lyckats somna in... :/

Jag ahr skrivit i almenackan att jag ska till tandläkaren imorrn vid 11 men ahr iofs itne fått nått sms som alla andra ggr så ja ska ringa imorrnbitti o höra så ja verklgien ska dit.. kan ju skrivit fel oxå.. Inte kul att komma dit och bli hemskickad lixom :/

för övrigt händer iten mkt här, sitter o lyssnar på musik o funderar lite.....

well well,ska ta o göra mig iordning för sängen o kolla om de finns någe på tv ananrs så blire att sova iaf...

Nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela