Sofeij

"Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar." -Nalle Puh

seeeg

Publicerad 2010-10-19 18:33:04 i Allmänt,

Har varit en seg dag idag... Niklas va vaken en del inatt men men, hoppas han sover bättre idag..
har nyss gett barnen gröt, Niklas äter 1½ portion så de går redigt bra:) mat går oxå ner utan problem :) så de e skönt :)
I veckan händer inget va ja vet, har itne bestämt om ja ska åka ner nått till mamma lr om ja struntar i de.. får se får se..
På lördag så ska iaf Johan till Gunnar & Anette o hjälpa dom.. han sover antagligen där men jag har ingen lust me de, så ja hoppas att nån av dom kan skjutsa hem honom på söndag..
Jag & Jeanette pratade om att åka till pumpen på lördagen men de får bli en annan gång, blev ltie krångligt alltihop eftersom johan ska iväg så de får bli en lugn lördags kväll.. får väl se om nån vill hålla mig o mina barn sällskap, e ju itne jättekul o va ensam heller..

jaja, kvällen blir lugn, ska lägga Niklas runt sju, sen blir de väl bara tv:n me Desperate housewives & Cougar town ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela