Sofeij

"Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar." -Nalle Puh

Sängen nästa

Publicerad 2010-10-21 22:29:23 i Allmänt,

ska aldelles snart gå o sova..
Kollade på lyxfällan förut, de  eltie smått skrämmande att de finns folk som lever på kreditkort o som itne tänker på va det innebär, att dom lixom nångång måste betala tillbaka allt.. hua! Ska aldrig skaffa ett kreditkort..

Niklas somnade vid halv fem idag o sov till sex, halv sju.. så han höll ju igåmg till nio så jag hoppas VERKLIGEN han sover längre än till halv sju imorrn, helst halv åtta så man hinner bli lite utvilad :)

Imorrn komemr Johan hem så de blir fredagsmys för på lördag ska han ju iväg så vi lär itne träffas sdå mkt i heglen helelr :/ men men, nästa helg blir de att va hemma tror ja, e bjuden på fest men ja vet iten riktigt än.
Eftersom Johan vill va hemma o festen e i valdemarsvik o då måste ja ju hämta Johan eftersom vi har buggkursen på söndagen för jag tror itne att han vill sova i viken, men vi får se, lutar åt att va hemma iaf, bara för att de e mindre krångel men ahr iten reeeedigt bestämt mig..

Jaja, om mamma inte ska jobba på söndag så kommer nog hon hit på lördag & sover över o håller mig o barnen sällskap..
Men sov så gott allihopa :)

Niklas & jag (sådär ser hårfärgen ut nu oxå)

Kommentarer

Postat av: Karina

Publicerad 2010-10-24 21:00:30

Men HÖRRRÖÖÖÖ!! Klart du ska va me!! Vi blir ju lite brudar liksom o sen kommer d ju va folk nere på D.ssons me! Klart du ska meee jööö näre händer någe för en gång skull!! ;) <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela