Sofeij

"Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar." -Nalle Puh

Alla sover.

Publicerad 2010-10-09 12:00:14 i Allmänt,

jao, som vanligt när jag åker iväg en sväng så har alla somnat när jag komemr hem.. väldigt lustigt fenomen.
Kanske inte e så roligt att va me pappa ;P Näe, de va ltie elakt.. hehe..

Har iaf varit enre i Hageby en sväng o köpt lite saker, blev även ny vantar till barnenk, Niklas vantar har mysteriskt försvunnit :/ E väl för att dom e så småååå.. haha.. köpte även nya till Bellis, e ju alltid bra o ha extra vantar :)

Ska ta mig an disken snart tänkte jag men vill ju itne väcka nån så sitter här en stund till o bara njuter av stillheten och tystnaden ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela