Sofeij

"Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar." -Nalle Puh

Söndag..

Publicerad 2010-11-07 14:39:15 i Allmänt,

Hade jättekul på pumoen igår, var verkligen en lyckad kväll..
Var jätteskönt att ha en caufför me så att man kunde dricka lite, blev bara några cider men de e ändå skönt att ha möjligheten lixom, slippa tänka på att man måste köra hem..


O vi var  i viken o handla ltie i förmidddags, jag mamma & barnen.. Och en bit innan vi kommit hem så fick vi punktering, lagom roligt.. Men vi kunde iaf ta oss ända hem utan att byta däck så de e jag evigt tacksam för :)
Så snälla pappa bytte däck åt mig :)


Känner mig ltie seg idag, men de går väl över hoppas jag..
Ikväll e de ju buggkurs igen men Johan ska inte me o inte Jeanette så blir ltie övergiven :/
Sen blire att tuffa hem till Norrköping ikväll o imorrn åker Johan till sthlm igen som vanligt..
Så i veckan blir vi nog bara hemma så vi har inget planerat än så länge iaf..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela