Sofeij

"Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar." -Nalle Puh

fortfarande trött..

Publicerad 2010-11-10 20:18:41 i Allmänt,

jopp, så de blir att sova skapligt ikväll..
Idag blev de ett besök hos Marren & hennes småtroll, Maria &  Jennifer kom dit oxå, så de va riktigt trevligt..
 Var tvungen och hämta Isabells stövlar oxå som jag glömt i skedshult, så åkte dit o kom lagom till maten, så då slapp jag göra mat idag :P hehe..
Åkte vid halv sju så att Nikals kudne somna i bilen o somna för natten :) bra planering ibland ;P
Hr en trött Isabell i knät för tillfället, vi ska snart byta om till pyjamas o äta nått o sen inta soffläge.. (jag komemr antagligen däcka i soffan ikväll) men då får de väl bli så, vaknar väl nångång :P så jag kan släpa mig in til lsängen..

hoppas oxå att Niklas sover bra inatt o att han slipper magont, min lilla skrutt :( o så att jag kan få en vettig nattsömn vore ju inte heller fel.. Man blir ju itne direkt trevlig när man e trött....
Blir ju heeeelt slut när man 8itne får sova ordentligt, e lite småjobbigt mende e väl så de e att ha småbarn.. Får väl se fram emot tonåren då dom bara vill sova typ :P


Nee, nu ska ja slita mig härifrån men hoppas att ni har en trevlig kväll :)






Jag var trött på allt, trött på mitt liv, tyckte att allt var tråkigt..
men då kom du helt plötsligt in i mitt liv.
Jag började se saker ur nya perspektiv.
Jag fick någon att prata med, någon som inte visste något om mig.
Det känns som att jag kan berätta vad som helst för dig,
även om vi knappt känner varandra.
Och det känns så himla skönt.
Jag behövde någon ny i mitt liv, förhoppningsvis en ny vän.
Så att jag kan berätta min historia med mina egna ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela