Sofeij

"Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar." -Nalle Puh

alla sover..

Publicerad 2010-02-23 16:38:25 i Allmänt,

..utom jag.. hm.. Johan  o bellis sover i varsinn soffa o Niklas ligger i sin säng..

Idag har vi städat lite hä hemma så de ser skapligt ut iaf.. så de e ju skönt att man hunnit nått.. man ligger ju typ bara o slöar känns de som....

I helgen får vi tydligen massa besök.. hehe, vilket inte e så ovanligt när man fått en ny liten bebis iofs..
två av johans kompisar skulle komma hit på lördag så då skulle dom göra tacos tror ja o dricka lite.. Hm..


Ja känner mig rätt trött ja me.. men alla kan ju itne sova.. Funderar på att hoppa in i duschen en snabbis nu när de e lugnt här :)


Min lilla skrutt

Kommentarer

Postat av: Sofia

Publicerad 2010-02-23 17:21:12

Mest lik mamma tror jag :) Är oxå nyfiken på lillen , kommer gärna över någon dag när ni har tid/ork =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela