Sofeij

"Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar." -Nalle Puh

Nyårsafton

Publicerad 2010-12-31 08:51:39 i Allmänt,

sitter här o segar lite, varit vaken sen sju i morse o sovit lite halvtaskigt men men..
Idag blir de en lugn dag, Johans föräldrar skulle komma hit i eftermiddag, så blir lite mat o umgås lite..
Jag kom hem igår från Jeanette, sov där 2 nätter, va såååå grymt trött (o tråkigt humör) o behövde verkligen vila upp mig, passade även på att hälsa på hos Robin & Mattias, va riktigt trevligt.. Ser fram emot nästa helg då de blir Titanix i Överuuuum  ;P hehe
Men nu e ja utvilad o glad iaf så de e jätteskönt :D plus att ja nog e mycket trevligare :P haha..
Va även inne i Västervik när jag var iväg, hittade lite kläder o strumpor, tror nån äter upp mina strumpor för ja har nästan inga alls... :/
Jaja, ska ta o göra ltei frukost till Bellis som vakna nyss :)
GOTT NYTT ÅR ALLIHOPA :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela