Sofeij

"Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar." -Nalle Puh

helgen

Publicerad 2010-12-20 08:23:10 i Allmänt,

Jag har haft en jättebra helg :) I fredags var Marren med familj här o hälsa på, så Marren o jag åkte o shoppade lite (jag shoppade inte så mkt dock) så de va kul att komma iväg lite själva :P

I lördags åkte jag ner till Jeanette runt tio tiden, vi skulle ju till Linköping o köpa lite julklappar o så de va kul, är ju inte så ofta man är i Linköping.

På kvällen så kolla vi på film o bara umgicks, va lite skönt o bara sitta o prata..
Kom hem runt halv fem, fem igår.. Barnen blev glada när jag kom :) Alltid lika härligt att se deras glada miner när man varit borta en natt ♥ då vet man att man är saknad

Idag ska vi åkte ner till mamma o pappa, blir nog att stanna där till onsdag iaf..

Ska slänga mig in i duschen nu innan Niklas vaknar oxå, se om man kan piggna till lite..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela