Sofeij

"Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar." -Nalle Puh

utan bil idag..

Publicerad 2010-08-11 11:51:58 i Allmänt,

Inte för att ja berhöver den men Johan & Henki lånar iaf bilen idag för deras arbetsbil har gått sönder o nån hade gjort hål lr nått i Henkis bensintank så de bara pissa ur bensin :/ stackarn.. men men, dom fick iaf låna min så dom kunde åka till Nyköping idag..

Här hemma e de rätt lugnt.. Niklas sover för tillfället, vaknar antagligen snart o e hungrig :P hehe.. Bellis leker i sitt rum..
Jag borde göra nått vettigt men har ingen ork alls, ingen motivation, nada! men får väl ta mig i kragen iaf sen.. :/
Känenr mig ltie "off" idag... 

Bellis ahr skickat sms från min mobil till Anton idag.. Hon fick in lite fina ord som yr, snygg & hihi.. och lite andra blandade bokstäver, men men.. sånt som händer, hehe e ju itne första gången :P

På lördag! då ska ja ner till gamleby folkpark me Jeanette :) blir ltie raggarbilar o rock'n'roll :D yeeeey :P
Så de ser ja fram emot, alltid kul o komma iväg lite ;)

Annars händer nog inget va ja vet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela