Sofeij

"Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar." -Nalle Puh

Börjar bli lite sent..

Publicerad 2010-08-16 22:16:32 i Allmänt,

För mig iaf som brukar lägga mig vid den här tiden..
Var aaaaaaslängesen jag satt vid datorn såhär sent.. brukar alltid sitta vid tv:n annars..
Men de beror ju antagligen på att Joahn itne e hemma o barnen sover.. Brukar iten va så uppskattat av sabon att ja sitter här på kvällarna.. hehe..

har planer på att gå o lägga mig, men får se.. ska aif hänga ltie tvätt innan ja sover.. o diska lite nappflaskot.. weeeiii..

Ja hoppas att Niklas sover skapåligt inatt, han  e dunderförkyld så hn har sovit riktigt dåligt dom senaste  3 nätterna men vi får la se.. hoppas går juh...


E rätt skönt att va lite ensam iaf, va längesen nu man bara kunde sitta o funderar i lugn o ro..
e ju sällan man ahr nån tid när man e ensam längre, e de iten barnen så e de nått annat lixom..

Yeyye.. ska iaf hänga min tvätt nu så åfr vi se va som händer.. komemr ju antagligen sitta o muppa påfb ett tag till..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela