Sofeij

"Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar." -Nalle Puh

bvc besök..

Publicerad 2010-04-26 18:18:09 i Allmänt,

Idag har vi varit på bvc med båda barnen.. Isabell är nu 85 cm lång o väger 12 kilo och Niklas har blivit 63,5 cm o väger6,5 kilo.
Så de e ju inte så konstigt att niklas har växt ur sina kläder.. hehe..

I veckan händer inte mkt.. blir nog att åka till föräldrarna imorrn, på fredag är de marknad i gamleby och på kvällen ska jag & Jaeanette åka till Örsåsa o dansa.. ska bara hitta nån som vill skjutsa på oss så vi kan dricka lite :)

Sen på lördagen blir de väl att åka hem till norrköping igen..


jaja, ska försöka ta mig an disken nu.. ha en bra kväll :)




Kommentarer

Postat av: Jennie

Publicerad 2010-04-26 18:41:02

Kolla örsåsas hemsida. Det finns bussar :)

Postat av: Sofia

Publicerad 2010-04-26 21:10:29

Vi ska oxå till örsåsa :) men troligtvis ingen plats i bilen kvar.. men kan ju höra av mig om det blir ändrat så ni får plats ;)

Postat av: Sofie

Publicerad 2010-04-26 22:00:25

Nenne, skulle funka men då måste vi ha skjuts till o från bussen.. måste ju hem till mina småtroll..

Sofia, Okej, trevligt :) Ja de kan du ju göra :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela