Sofeij

"Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar." -Nalle Puh

Utmanad

Publicerad 2009-01-27 15:52:43 i Allmänt,

Jag har blivit utmanad av Rebecka

4 av mina favoritprogram på TV:
- Top Model
- Desperate Housewives
- Gossip Girl
- Lets dance

4 saker jag gjorde igår:
- Gick på stan
- Badade
- Diskade
- Städade

4 saker som jag ser fram emot:
- Flytta till större lägenhet
- Komma iform igen
- Johan kommer hem
- När Isabell börjar prata

4av mina favoritrestauranger:
- Kupolen
- Lindahls
- Pizzeria Neptun
- McDonalds (de får duga)

4 saker på min önskelista:
- Köpa hus
- Få ett barn till
- Att Johan får ett 7-16 jobb i Norrköping
- Komma iform

Jag utmanar:

Zofia
Lucie
Marren

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela