Sofeij

"Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar." -Nalle Puh

1 år sen..

Publicerad 2009-01-21 14:39:06 i Allmänt,

Ja såhär såg man ut för ett år sen.. hehe.. tänkte lägga upp en bild på hur jag ser ut idag oxå.. mend e får bli senare för nu ska ja städa lite medans pluttis sover..

Januari -08
j

Ser ju itne redigt ut sådär längre :P haha..

Januari -08
ss 

Dom där jeansen kommer ja itne ens i längre, men de ska de bli ändring på.. hehe..


Nyårsafton -08
mmm

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-01-22 16:34:05

svårt att tro att du har lika kass som mig :) men om ni flyttar hit får vi ta raska promenader ihop o få upp konditionen :) Puss

Postat av: sofia

Publicerad 2009-01-22 16:35:04

faan mitt namn försvinner :S gjorde d igår när ja kommemtera carros blogg oxå.. suck.. kommentaren innan var iaf från mig men det förstod du nog :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-01-22 20:49:28

Du är så söt så gumman. Du vill inte börja träna med mig på centralbadet då? Jag har medlemskap där men använder det knappt så skulle behöva nån som peppar på att man går dit hehe.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela