Sofeij

"Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar." -Nalle Puh

Tisdag

Publicerad 2008-10-28 15:38:01 i Allmänt,

Hallå alla därute.. nu va de ett tag sen ja skrev.. har itne riktigt haft ork..
men men, nu e de kanske på G, var uppe på förlossningen igår o kollade hur de låg till o dom sa att de kan sätta igång när som helt eller så kan de lugna enr sig o dröja ett apr dagar till.. så vi får väl se..
har ju börjat känna lite sammandragningar nu, men inte så kraftiga..
Men jag har ju sagt hela tiden att det ska bli ett novemberbarn så den kan ju vänta tills lördag iaf tycker jag :P  heeh o dessutom har jag tvättid på fredag,hehe.. inte för att de går att bestämma när den lilla vill komma men iaf.. hehe..

Johan e fortfarande sjukskriven i minst 1 månad till, rätt skönt ifall bebisen kommer men tråkigt för honom att behöva ha ont..

Min mage

cjhmage

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela