Sofeij

"Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar." -Nalle Puh

Vitt..

Publicerad 2008-11-24 17:41:15 i Allmänt,


Hallå där ute i snön o kylan.. Har precis kommit in efter en promenix med Isabell..
idag har ja varit nere på stan HELT SJÄLV.. det var längesen, hehe, känns som en evighet sen man gick själv nånstans, man måste ju ta med lillan överallt.. Men idag va Johan hemma o tog hand om henne..
fast nu har han åkt iväg till obin igen så nu e de ja som e själv.. ska hoppa in i duschen snart tänkte jag..

Så hoppas jag att hon sover gott ikväll för de gjorde hon inte senaste natten, hon bara gnällde o va ledsen och inget hjälpte.. :( Usch, de va så jobbigt.. vid fyra imorse fick Johan ta över så ja kunde sova lite, han hade ju iaf sovit 4 timmar till skillnad från mig som inte sovit alls på hela dagen.. så jag fick sova till nio innan ja vakna tror ja..

<3


Så ikväll blire bara tv:n för min del, kanske passa på o sova lite sen oxå när lillan sover..

Jaja, ska dra mig härifrån o in i duschen nu..

Kommentarer

Postat av: Rebecka

Publicerad 2008-11-27 17:11:27

Ni har en sån söt dotter!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela