Sofeij

"Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar." -Nalle Puh

Fredag..

Publicerad 2008-12-19 23:01:53 i Allmänt,

Idag har vi varit nere på stan o handlat ltie klappar..
skickade hem johan och Isabell vid fyra för jag skulle köpa till Johan.. e ju lite jobbigare om man har barnvagnen o så..


På tisdag ska vi ner till svärföäldrarna o sova ute i deras stuga och sen blire ju julfirande på onsdagen och efter kalle anka så blir de att åka till mina föräldrar :)

Ska ta me mig pluttan o gå o lägga mig nu.. höres!

Kommentarer

Postat av: Rebecka Andersson

Publicerad 2008-12-20 13:30:31

Svar: Ja det får jag verkligen göra. Ska du till Västervik nåt under jul/nyår?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela