Sofeij

"Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar." -Nalle Puh

Fyyy...

Publicerad 2008-08-19 14:20:30 i Allmänt,

Måste gå ner o måla en gång till snart..  vill verkligen inte.. men har inget val.. suck...




Jag är helt slut.. har varit nere i lägenheten o målat o målat.. typ..
Borde packa men jag orkar inte.. vill helst bara lägga mig o sova.. helt sjuk..  de tar på krafterna att vara gravid.. har även väldigt ont i ryggen efter allt böjande upp o ner.. suck..





..vilken himla tid de tar att maskera golvlister.. tog fan en timma att göra klart vardagsrummet.. har barnrummet kvar sen o maskkera.. sen ska man måla oxå.. usch.. kän ns som allt står stilla.. i värsta fall får vui flytta nästa helg istället för denna.. för ja vet faktiskt ärligt talat itne om vi hinner.. för de e golvlister som ska målas, kvartslister, garderober, dörrar och dörrposter som ska målas o smygarna oxå.. o så finns de ju masssa små saker att fixa me innan allt e klart..
+ att JAG ska hinna packa ner en lägenhet på 75 kvadrat tills fredag eftermiddag.. jag känner mig extremt stressad.. de e helt sjukt så mkt ed e om man tänkwer efter..

Nu ska ja hoppa in i duschen sen ska ja möta upp danne o micaela o sen när dom åkt så blir de o måla o packa o måla igenb ijkväll.. SUCK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela